Interviurile IAB MIXX: Mircea Pascu, Geometry Global

Posted on

Primul interviu din seria IAB MIXX este cu reprezentantii Geometry Global, castigatori in 2015 ai premiilor Best Mobile Project si Best Digital MIXX cu campania Read a Tree.  I-am intrebat pe cei de la Geometry ce a insemnat pentru ei castigarea IAB MIXX Awards si ce recomandari au pentru branduri si advertiseri. Ne-a raspuns la intrebari, Mircea Pascu, Managing Director al Geometry Global.

1. Ce inseamna IAB MIXX Awards in industria locala, dupa parerea voastra?

Pentru noi, festivalurile locale au o pondere importanta in business. Vorbim despre cele care respecta industria (oamenii, ideile, rezultatele) si contribuie la evolutia pietei. IAB MIXX Awards are o crestere evolutiva in piata. Mi-as dori ca acest lucru sa se intample in cazul tuturor festivalurilor din Romania, deci as vrea sa cred ca acest festival insemna o buna sursa de inspiratie.

2. Ce v-a determinat sa participati la IAB MIXX Awards?

Cum nu mai exista comunicare fara digital, mixul de activari pe care Geometry il face in campanii implica mult online, iar specificul festivalului apreciaza acest mod de lucru interdependent Digital-ATL-BTL-PR-Shopper, etc.

3. Ne puteti detalia cum a luat fiinta campania castigatoare si care a fost impactul acesteia online?

Campaniile premiate au fost “Read a Tree. Save a Book” pentru elefant.ro (Best Digital MIXX si Best Mobile Project) si
“#donateKM” pentru spitalul Ponderas (Best Social Media Campaign).Simplitatea campaniei “Read a Tree. Save a Book” s-a bucurat de un succes formidabil, iar “Best Digital MIXX” este descrierea perfecta a unei idei comunicate in doar 3 pasi (scanezi, salvezi, distribui), in cel mai activ mediu. Ideea a luat fiinta in sensiunile de brainstorming pe care le avem in mod regulat, sesiuni in care gandim campanii dincolo de brief-urile existente. Impactul in online s-a vazut inca din primele doua saptamani – peste 50.000 de copaci scanati si o avalansa extraordinara de reactii pozitive in social media si presa.
„#donezKM” a fost prima campanie de awareness pentru Ponderas. Am fost primii care am salvat o viata mobilizand oamenii sa isi doneze kilometrii. Campania a luat fiinta dintr-un brief simplu: “Cum marcam Ziua Impotriva Obezitatii” si asa am lansat provocarea.  Mesajul a ajuns si in Japonia, Spania, Franta – oameni care au donat de pe cele mai inalte culmi sau cele mai lungi trasee; am vazut pana unde poate merge o idee extraordinara prin puterea Social Media.

4. De ce are nevoie un brand pentru a avea parte de o campanie de succes?

Incredere! Nimic mai mult.

5. Ce schimbari au avut loc dupa castigarea premiilor IAB MIXX Awards?

Faptul ca o agentie de creatie full service castiga in fata unor agentii de digital dedicate inseamna o incredere foarte mare de care Geometry avea nevoie in piata locala. De la formarea grupului, in 2013, am schimbat intern multe lucruri in bine, iar IAB MIXX Awards este o confirmare importanta a acestui fapt, mai ales in ceea ce priveste creatia si project management-ul digital.

6. Ce fel de campanii considerati ca au cea mai mare sansa sa aiba un impact online?

Anul asta a fost un trend global de a arata si mai mult ca sfera emotiilor indelungate trebuie depasita, iar brand-urile au inceput sa actioneze, sa schimbe perceptii, obiceiuri, sa lupte si sa vada
rezultate palpabile.

Cred ca vor avea de castigat campaniile care reusesc sa creasca efervescenta comunitatilor formate in online si sa transforme awareness-ul in mesaje curajoase catre liderii de opinie.

Practic, ne reintoarcem la dorinta de a fi un love mark, dar intr-un fel mult mai responsabil social.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

thirteen − twelve =