CarnationGroup - Cine a furat Miezul? (lansare produs Miez de lapte)

Category: Best Native Advertising Campaign/Project

Client: Delaco Distribution

Year / Domain / Status: 2013 / Food / Participant

Strategy description:

Strategia noastra a fost sa cream in jurul noului Miez de lapte suspans si dorinta de incercare. Pentru asta, am dezvoltat un concept creativ legat de disparitia produsului din casa familiei Branzoi (protagonistii reclamelor Delaco) si am creat un joc online prin care userii puteau interoga suspectii (membri familiei) pentru a afla in final Cine a furat Miezul? si a intra in concurs.

Execution:

Concursul a avut loc in perioada 25 Iunie - 5 august 2012. Mecanismul de concurs: Userii se inregistrau, interogau suspectii, votau suspectul nevinovat in primele saptamani si apoi in ultima saptamana cand au mai ramas in ancheta 3 suspecti - pe cel vinovat. Am folosit facebook ads (~2000 EUR), display media (~5500) si newslettere.

Case visual: